dimarts, 18 de novembre del 2008

Top ten de coses que faria si tingués calers


1.- Anar a tots els concerts habidos y por haber. Començant per Digitalism al desembre a Razzmamtazz o a Fachadolid a veure Depeche Mode quan vinguin si és que venen... Summercase, i festivals varios d'aquets que et fan pagar les ganes.


2.- Comprar-me una casa, amb jardí i piscina per gastar aigua a tort i a dret, com fan els rics, si senyor.


3.- Tenir sis gats i potser un gos, ben mantinguts. El gos de raça, dels cars.. i algun que altre dels sis gats, persa.


4.- Tenir tots els models de Dr. Martens. Les blaves, negres, granates i alguna de les horteres que també volten pel mercat freak.


5.- Tenir un apple i donar pel sac a windows.


6.- Anar a Paris a visitar el cementiri de Pere Lachaise.


7.- Tenir tot de parides relacionades amb la Hello Kitty. Hello's kitty's de tots els tamanys, vestidets varios, la torradora, l'exprimidora de taronges, bolis, llapis, rellotges, samarretes, pijames,...


8.- Donaria una part dels meus calers (no gaires) a Greenpeace, per poder-me banyar a la meva fantàstica piscina amb la consciència tranquila i dormir millor a les nits.


9.- Cambiar de personalitat i tornar-me una puta sonada al més pur estil Michael Jackson.


10.- I finalment, per si no havia quedat prou clar... malgastar malgastar i malgastar! Si!!!


1 comentari:

Roger ha dit...

ostres...jo faria coses molt diferents!! com mola! Molen aquestes idees per a fer posts...
Jo lo dels gats i els gossos no ho faria, ni lo de hello kitty, però això no vol dir que ni tu ni jo siguiem males persones...
Jo em sembla que em compraria un mega cotxe d'aquells guapos guapos....més que res per tenir-lo i mirar-me'l i després em compraria una casa a Miramar (hi vaig ser diumenge i se'm va il·luminar) i allí em dedicaria a alimentar la meva carrera literària amb tota la tranquil·litat del món...però abans que tot això, i molt important també, el dia següent al d'aconseguir la pasta aniria a treballar a les 8 del matí i quan sonés el timbre per entrar a la 1a classe diria: "ufff..quina mandra no? ale, jo me'n vaig" només per donar-me el gustasso...ooooohh...he de fer un Euromillones...