dimarts, 4 de novembre del 2008

Drive


A veure va, nem a ser sincers per una vegada. Us faré una pregunta i heu de respondre sense pensar:

Qui és la persona dels que coneixeu que condueix millor?

3,2,1... La resposta que tots heu pensat és la mateixa: JO! I no em refereixo a JO, de mi, del humil subjecte que està escribint aquest post, sinó al vostre JO, al JO intern, el vostre ego, al "myself" dels anglesos. TOTHOM creu que és la persona que millor condueix del món, i encara diré més! Pensen que els altres no només no ho fan bé sinó que ho fan com el putu cul.

I això per què??

És un curiós fenòmen del que val la pena pensar (o no) si teniu poca feina o esteu aburrits, o simplement pensar-hi tot conduïnt per desviar l'atenció de pensaments com els que ara us vaig a descriure.

La suceptibilitat front a estímuls externs que ens desagraden s'accentua mentres estem al volant del nostre cotxe. És a dir, si tenim davant el típic jaio que va a dos per hora, en aquell moment, en aquell precís instant, lo únic en que pensa la nostra ment és: Quina merda no tenir una apisonadora d'aquelles d'asfaltar carreteres per aplastar al putu jaio i que em deixi fer el meu camí, al meu putu ritme i em deixi arribar a casa ja!

El lentorros sense motiu, els empanats, els que s'entretenen a posar intermitents a totes les putes rotondes (Incís: fins i tot, i això em fa especialment ràbia, quan agafen la rotonda que el posen a l'esquerraaa, simplement com per dir "Ei que AGAFO la rotonda, perque després ni van a la esquerra ni polles! i dius... per què? collons! Notes!)Ehem, per on anava? ... els que frenen a cada segon com si tinguéssin por d'atropellar tots i cadascun dels microorganismes del terra, o els que no passen un ceda el paso fins que no veuen absolutament ningú a 20 km lluny.. Tots aquets, ni diré de la categoria E (d'empanats, moment lúcid) augmenten la violència interna de qui té la puta mala sort d'estar darrera seu a límits que ni el mateix Charles Manson va arribar a tenir en els seus millors temps.

Però de categories de gent que et pot arribar a treure de polleguera i fer-te tornar un putu psicòpata en potència en són moltes. Exemple clar. Categoria PQ: El putu quillo. Si... aquell que el veus venir de tres hores lluny, amb el seu putu cotxe tuneao, BMW, Leon o... aquells que van amb la merda de Hyundai coupé que dius... ande vas amb la puta merda cotxe aquesta pensant-te que ets Déu? I no és que Déu anés amb un Hyundai o ni tansols un BMW però... Aquesta mena de gent que tenen tanta pressa, sembla que la pressa la tinguin per acabar amb una caixa de pi sortint del putu cotxe tuneao con las patas pa lante. Se't enganxen al cul i te'ls posen per corbata així, per que si... perque volen morir i no saben com. Pos recoi! que m'ho diguin a mi i us asseguro que els ajudo a cumplir la seva voluntat com ells vulguin! Però que no em toquin els collons perque no tinc perque cagar-me en tots els putus sants ni posar-me agressiva simplement perque ells no sàpiguen nar pel món amb una mica de cervell!

Voleu que us digui el que se'ls hauria de fer?? ... pos no cal perque el gran David Lynch ho va saber fer molt bé a Carretera perdida, gràcies senyor Lynch! Gràcies!

Bueno, després ja entrem en temes com el putu cabron amb sort que et fot el parquing que portes 3 hores buscant davant dels teus putus nassos, o la típica mama histèrica que porta el nen al cole amb el 4x4 que li va tres talles grans i et crida perque estàs al mig (quan no veu que al mig hi és ella), o el gran colectiu de Tamagochis, perills públics número 1 (més que res perque poder circular sense carnet em sembla de per si una bestiesa), o les motos que si no estan eganxades a l'esquerra del teu cul per adelantar-te no estan contentes, o els tractors, excavadores, vehículos especiales de 50 metres de llarg (molt comuns a la Nacional 240 de Valls a Tarragona, no em féu dir perquè), els basureros a les 8 del matí quan més pressa tens... o bueno... no acabaríem mai.

L'stock és força variat. Costa a vegades no posar-se agressiu amb semejante fauna. Estaria bé tenir el transportador d'Star Trek o el canvi de lloc instantani del Son Goku... Mentrestant... si ens foten negre tota aquesta sèrie de coses... bàsicament ENS FOTEM!

Després d'això em sento una mica més pacífica, cosa que desapareixerà automàticament demà quan agafi el cotxe per nar a treballar i em trobi: els basureros, 3 de la Categoria E i 4 de la PQ, una excavadora, i ja de pas, un empanat a un ceda.
Apa, salut i mantingeu la calma... si podeu!
Foto: Gondry's car from The science of sleep :)

1 comentari:

Roger ha dit...

Ei! vaig llegir ja fa dies aquest post i el vaig trobar genial!! el que passa és q estava al laboratori i m'estaven entrant els alumnes i no vaig poder escriure el comentari. Res que està de puta mare. Sí, sí! ho subscric tot!
Salut!!!