diumenge, 18 de maig del 2014

My finger is on the button

The Chemical Brothers – Galvanize

Tan segura estic que l'iphone 4S es diu així perque era For Steve, com que al meu iphone 5 no li ha arribat l'hora de fallar.
Per començar el botó de bloquejar fa més el tonto que jo taja a un Sónar. I després que es queda penjat quan menys t'ho esperes, i clar... la solució inmediata és bloquejar i desbloquejar, però aquesta solució es converteix en un "em treu de polleguera" quan tinc el botó en qüestió más pa' llá que pa' cá...
I es que em cagaré en la perra eh! O sent més sensats, demanaré hora a la Genius bar... toca't els ous (o les pomes) perquè no està en garantia, crec... i res. Aniré a veure un dels nois genius bar simpàtics (i no és irònic) a veure que em poden fer.
Em toca la pera (la poma) perquè no crec que sigui cas de que et falli el dispositiu, és que em dóna sensació d'efecte Titànic. El que no s'enfonsa mai... I mira.
Creieu-me que em toca mooooooolt la pera (poma) haver de dir això. Però bueno, ningú és perfecte, I guess... però si hagués d'apostar per algo perfecte, apostaría per un iphone. I ja veieu que ni això.

Si és que al final, si fins i tot el teu iphone et falla, com no t'han de fallar les persones? ajajajajjaajajjj...

Cagun poma!