dilluns, 19 de maig del 2014

Brighter days

No sé per quina extranya raó quan sento la olor del Fairy de fregar els plats em recorda al Quim. També em cago en tot quan per la tele foten el putu anunci del Calcedonia amb la mateixa musiqueta odiosa del estiu passat. Se'm regira tot. Avui he comprat un gel de baño i tres quarts del mateix. I no sé perquè! Si és marca bon preu i mai l'he gastat! Però fa la olor de la dutxa del càmping on vam anar. Quan passo pel bar de sota i veig la terrassa d'estiu montada, lo mismo. Ens veig. Quan saludo al Carlos, l'amo del bar, que fuma a la porta. Quan sento a parlar del Sónar, per una milésima de segon penso en trucar-lo com una loca dient "saps qui vaaaa?" (ara m'acaba de passar amb FM Belfast), quan em torno a posar les samarretes i camises del estiu passat, quan agafo la bossa de la piscina per anar a nedar, quan surto de casa i fa el sol dels diumenges, quan tallo ceba, inclús... quan em miro al mirall. Quan em sona el mòbil amb la musiqueta d'Adventure time. Quan sento la veu del Loquillo al anunci de la Mahou. Quan veig al company de feina que era amic seu. Quan passa pel meu costat algú semblant. Quan veig un cotxe com el seu. Quan arribo de la feina i em paro per obrir la porta del pàrquing.

Però el pitjor de tot és l'olor del Fairy. I no sé perquè. No sé perquè. Hauré de cambiar de marca. Els de Calcedonia també es podríen plantejar cambiar aquella puta música (aquella que fa... to faaaall in loveee agaaaaain togetheeeeeeer), els geles de baño podríen fer olor de, jo que sé, pastís de maduixa, el bar de sota podria no posar la terrassa, el Carlos podria fumar a un altre lloc, el Sónar podria deixar d'existir, renovar tot el meu armari i comprar roba nova del estiu, cambiar de bossa de piscina, no sortir quan fa el sol dels diumenges, comprar ceba congelada tallada, no mirar-me massa al mirall, treure la música d'hora de aventuras del mòbil, pensar que el Loquillo és gilipolles quan el sento, no creuar-me amb el seu amic, no mirar qui passa pel carrer. No fixar-me amb els cotxes, aparcar el carrer.

En definitiva, comprar-me una nova vida.

Enjoy...




You've lost controooool, lost controooooool...