dijous, 8 de maig del 2014

Misi's babies ^^

Doncs resuuuuultaaaaaaa... Que la Misi, una de les gatetes del carrer que tinc per costumt alimentar, ha sigut mama.
Avui, n'he vist un... Tot i que no volia, un humà m'hi ha portat i me l'ha donat a coll.
Era taaaan petit... Amb aquells ullets de gat petit i aquelles urpes afilades taaan petites... Atigrat com el Watson (són parents... el Watson i la Crick els vaig adoptar del carrer) però més griset.
La Misi quan ha vist que li agafava el bebé, s'ha enfadat. Ellaaa que és adorable! El bebé s'ha posat a cridar... mau mau mau MAU MAU! I li hem tornat, és clar.
No cal dir que la temptació d'agafar un Misi's baby és super heavy.
Però com que la Crick és una borde territorial antipàtica... Em fa por. No vull que hi hagi mal rollo gatuno per casa.
Però l'hauríeu d'haver vist. Tan petit, insignificant, indefens... ULTRA CUTE!
A veure quants se'n moren :(  Per sort, ojos que no ven... Tot i que ara ja n'he vist un... I ja estic in love total... ai mareee!
L'he abraçat i... després me'n he separat. Pobret... no vull que visquin al carrer ostres... però tampoc puc adoptar tots els gats del món. A més, no sé si a la Misi li faria gaire gràcia ara com ara.
Quan el Watson i la Crick eren bebés era lo más... tan monos. Ara també eh... però és que un gatet bebé et fa morir de sobredosis de cuteness a l'acte. O no? xD Els catlovers sé que m'enteneu.

Live. Laugh. And love CATS! =^x^=

The Cure – The Lovecats