dijous, 15 de maig del 2014

Everyday em sobo robots

Que heavy... Mentres els Klaxons no deixen de sorpendre'm amb coses com aquesta

Klaxons – Show me a Miracle

lo últim del Damon Albarn és soporífer! m(_ _)m Zzzzz zzzzz...

No sé, un tiu que en sap tant, que ens ha demostrat que pot fer el que li dóna la gana amb Gorillaz, The good the bad and the queen o liant-la fent electrònica amb ritmes africans que si no t'ho diuen no diries mai que ho són... Va, i el tiu, amb dos collons, fot un Everyday robots amb la pitjor de les gràcies.

Li donaré alguna que altra més oportunitat. Cal recordar que There is no other time dels Klaxons no em va entrar a la primera. Però vaja... no sé eh!
Em puc equivocar, està claríssim. Penseu que la que us escriu, l'òpera l'estressa. xD

I si pel que sigui resulta que no he escoltat Everyday robots amb les orelles adecuades, prometo dir-ho. De fet, me'n moro de ganes. Em sap greu que el meu estimat Damon no m'entri ni pá tras, tu.
Però jo me'l estimo igual, després de tot el que ens ha donat després de l'època Blur, s'ho mereix.

DAMON FOREVAAAAZZZZzzzz...

Us passo enllaç al Spoti del em sobo robots...

Damon Albarn – Everyday Robots

Vosaltres mateixos! Enjoy... I guess!