divendres, 9 de maig de 2014

Allà sota 2

I em negava a dir res del Sónar. Però és que tinc els pebrots que m'exploten ja! Sobretot veient com tornarà a passar la Yelle per allà.
Mare meva Quimi, si sembla que fós ahir... una tarda de Juny... Jo tornant taja perduda del Sónar de dia dient-te... Va, anem al de nit? Anem? A veure Maceo plex!
O altres anys, dels que no en puc parlar per ser horari infantil. L'any de Metronomy, l'any dels Hot chip... o el primer any, amb la Yelle. Amb els Boys noize, amb Azari & III... Amb New order... Amb els Mendetz que ens els vam trobar pel mig del públic! Amb el Deadmau5...
El Laurent Garnier i jo veient tancs del exèrcit per l'autopista, o tu amb la barbacoa fent carn a la brasa allà al mig del Sónar. En fi. No te digo ná, y te lo digo tó.
Jo no sé. No sé pas. No hi puc anar perquè ets allà sota... perquè ets allà... sota... Allà sota..

Maceo Plex – Can't Leave You