dimecres, 26 de març del 2014

How deep is your love?

The Rapture – How Deep Is Your Love?

Quan agafàvem taja fins a morir (i no ens donava per anar a Razzmatazz) estàvem al final aquí, des d'on us escric, escoltant mil cançons que ens passàven pel cap en aquell moment, donant pel sac al veí, suposo.
Quan posava How deep is your love, sempre acabava fent-li un striptease super xondi, en el que acabàvem tots dos partint-nos pel terra... de lo pallassa i de la situació.
Encara recordo com ho feia, i seria capaç de fer tota la "coreo" jajajaja...

Suposo que són les coses que no es poden explicar les que fan especial la relació que teníem.
Sempre acabava amb un "molt bé, carinyu" que NO puc explicar el que significa, però que significa molt per mi. Que se'm repeteix dins el meu cap mil i una vegades. A vegades em fa somriure (ara, per exemple), i a vegades em fa plorar.

Són aquestes coses entre dues persones que ningú més sap les que ens fan sentir especials. I són les mateixes que ens fan sentir incompresos.
Ha arribat un punt que la incomprensió la responc amb indiferència. Perquè només recordar el "molt bé, carinyu" sé que el que vaig viure és real, que ningú pot opinar i, que si ho fan, no ho fan amb coneixement de fets.

T'estimo, carinyu! Gràcies per tots els "molt bé, carinyu" que em vas fer viure. Gràcies!!!! mola mil.

És curiós que, un cop més, aquesta cançó aconsegueixi tenir un sentit... totalment upside down del que tenia quan ell era amb mi. No puc deixar de pensar en les coincidències, i en la quantitat de sensacions i sentiments que m'aporten aquest tipus de coses. Brutal.

Thanks, The Rapture. Super grupazo. :)))) highly recommended. I si no us molen, què voleu que us digui... fuck off.
Amb carinyu, sempre!!! xD



2 comentaris:

PS ha dit...

;-) S'han separat

Lilith ha dit...

^_^ Molt maco...