dilluns, 30 de desembre del 2013

Caaaaaasi 2014

Segons sembla si que serveix escriure aquí les coses. O no... Casi sempre que emeto un output d'aquest tema no rebo casi inputs... No sé si m'explico.
La veritat és que gairebé només comparteixo tot amb una persona (una amiga) que està lluny però que m'ajuda molt a... no tornar-me lera!
I és que cada vegada és com "pitjor" i no vull fer servir adjectius radicals però... ostres.
Sabeu què penso últimanent? Doncs que ara per Cap d'any els seus amics ho passaran malament. Perquè ell no hi serà i... em sap super greu. Però és que per mi cada dia hi era i em sento així caaaaada dia. No entenc com una persona pot omplir tant. I em sabeu greu tantes coses que m'he fet una cura d'humiltat a mi mateixa que vamossss... Que gilipolles.
Ai tiu. Em sembla que no escric més. Que m'estic posant trista, trista.

Quimi, que et trobem a faltar jo i els titis! Que encara m'aixeco a pixar a les nits pel raconet de la paret del llit per no despertar-te! però ja no dormo amb taps, per fiii... Com ja no ronques tampoc...
Avui he somiat que estava a una festa extranya amb gent extranya i els explicava que t'havies mort i plorava molt. No sé... fotia la nota alla al mig, una cosa molt extranya.

Enough!

1 comentari:

Pianti_sospiri ha dit...

;)