dissabte, 13 de setembre del 2014

Coming up next... be happy!

Rudimental – Waiting All Night (feat. Ella Eyre)

Hola! Doncs sembla ser que sí, que he passat pàgina! I no només del Quim, de moltes altres coses que... Ara em fan riure.
No vull que ningú es doni especialment per aludit, i menys tu... que suposo que acabaràs llegint això. Peeeerò... Al Quim ja li he buscat un raconet ben còmode al meu cor i mentrestant... estic... vivint? Ostres qui m'ho havia de dir a mi! El meu planning vital era ben diferent al d'ara. I és que ara penso més que mai que a viure al present, que mai se sap. Mai!
Mai hagués pensat que el Quim moriría, oi? i va passar. Doncs a les coses bones igual!
No ens tanquem, home... res d'ofuscar-se... res... res de res... Que l'aquí i ara sol ser més bonic que el que aprecien els nostres ulls. Deixem estar una mica la ment, que sovint ens juga males passades.
Live love laugh! Ara més que mai.


Domo arigato anata wa watashi no tomodachi desu :)