dijous, 5 de juny del 2014

El dia

White Town – Your Woman

Escolteu la cançó, si sou nascuts més o menys pels meus anys... 70 tardans o 80's... Que sé que mai les escolteu.
Aquest vindria a ser el meu resum del dia d'avui:
Llevar-se amb la més o menys alegria que em caracteritza (si si, sóc algú alegre i sociable), coses varies, feina variada, aburriment, agobio, comentaris sexistes, sentiment de culpa absurd, dinar, la Oriana a la tele, hora del tè de la tarda, converses de les que vols fugir i no saps com, plors, laments dels altres, intent de keep calm, hora de plegar, sorpreses de gent que no vols veure al súper, casa, gats, desastres, alegries mig tallades... per finalment arribar a la conclusió que estem sols. I no per aquest fet has de fer coses que potser no entren als teus esquemes. Cansada d'aguantar els problemes dels altres i que ningú aguanti els meus. Que també en tinc però els faig tan poc cas que a vegades em reclamen i passa lo que passa. Sorry.
Let's go to... anywhere. I don't care. I don't like. I respect myself. Lucky me, I guess.

Love. What you do. Do. What you love.

M.

Joder, actualitzo post!
He trobat aquesta versió i m'he mort d'amor absolut!

Cats On Fire – Your Woman

Hope you like it, buddies :)