diumenge, 6 de febrer del 2011

Yacom sucks. End of story. Period.

No se'm havia passat pel cap fer un post explicant que el meu suplici agónic amb les companyies de telèfon is over. De fet, només em dóna per escriure quan tinc algo pel qual despotricar. Trist? Maybe.
El cas és que siiii, que ja estàaaaa... que tot ha passat. La solució definitiva de Timofònica per poder tornar a tenir internet va ser brutal: Canvi de número de telèfon.
El que tenia estava gafat. El meu número NO podia tenir internet. Per què? Doncs ni idea. Conflictes amb Orange que sincerament, desconec i no entenc.
El que em pregunto és si al pobre desgraciat a qui donin el meu antic número (perque clar, es números es reciclen) tindrà el mateix problema. No ho sé.
Vaig haver de tramitar una baixa "por motivos de viaje" que ja em direu què collons vol dir, perque me la féssin efectiva en 48 hores. Si no, doncs mira... 15 dies per donar de baixa al antic número, i 15 dies pagant dues línies. Per sort, no ha estat així. Trapicheos varis i pim pam, canvi de línia.
"Para dar de baja si no dices que són motivos de viaje tardaran 15 dias" o... "Sobretodo tienes que decir que tu no tienes línea" o... "Tienes que cambiar el titular de la línea, si eres tu tendràs que pagar 80 euros"
Ara tinc la línia a nom de ma mare, que dius... que guai, perque clar, segons ells si dones d'alta una línia sent el titular d'una altra, són tan simpàtics que et fan pagar. Ho enteneu? Jo no.
M'és igual. Tinc el que volia que és un telèfon i un internet. Necessitats bàsiques cobertes. I ara a evitar qualsevol tipus de tracte amb ningú que formi part de servicios tècnicos, atenciones al cliente, departamentos de baja o res semblant. Leave me alone! And... wish me luck!


2 comentaris:

Anònim ha dit...

tens un internet? pensaba que no existien

Anònim ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.