diumenge, 16 de gener del 2011

Orange vs. Movistar... Molt maco

Si. Encara estic igual. Sense internet a casa.
És curiós com una companyia com France Telecom, pugui posar-se d'aquesta manera per no perdre un client. Que us en ve d'un? Leave me alone!
No us ho perdeu, la última novetat és que a través d'una entitat verificadora externa a France telecom (que és Orange, que és Yacom) i externa a Movistar, certificarà que jo amb qui vull estar és amb Movistar.
És com al pati del col·legi, on els senyors Movistar i Orange s'estan estirant dels cabells tot dient "Ha començat ell! Ha començat ell!" Lo fort, és que jo, mentres aquests dos incompetents d'estiren dels pèls, estic amb el cul a l'aire.
I sóc jo qui al final ha de dir que es queda amb Movistar a algú imparcial perque els de France telecom deixin fer el tràmit a Movistar.
Tinc una por de la factura que pa qué... A saber que passarà.
Patètic.

1 comentari:

Anònim ha dit...

jo acabo de fer la portabilitat més complicada de la meva vida d'orange a movistar per l'iphone4, increïble les dificultats i les ratllades que hagut de soportar xq no marxés.. al final em van penjar i va quedar tot de molt mal rotllo lol. per cert m'encanta la teva imatge del twitter :p