dilluns, 15 de febrer del 2010

Fuck Windows - Part two

I després de la meva història amb Ubuntu he fet el salt cap a Apple. Un salt desitjat desde feia temps, un salt crec que necessari pel que jo busco d'un ordinador, i un salt del que no crec que m'arrepenteixi.
Un Mac book pro de 13" és el meu estimat portàtil d'ara mateix. Dir que estic encantada és poc... I és que, amics meus, com ja vaig dir en el seu dia, no entraré en detalls tècnics, bàsicament perque no en sé.. Però perque m'entengueu de manera fàcil, us diré que fins ara amb Windows anava amb un carro i un cavall pel món, ara per fi vaig amb cotxe.
El carro i el cavall em poden portar a tot arreu, però a una velocitat reduïda, a més amb l'inconvenient d'haver de donar de menjar i beure al cavall, i de circular d'una manera poc còmoda i rudimentaria, per camins de carro plens de pedres i entrebancs. Ara, tinc un cotxe, puc anar més ràpid i per autopista a 120, i només em cal dir-li al gasolinero "20 euros" i prou.
És díficil dir alguna cosa que no s'hagi dit sobre perquè Apple i no Windows, i un linuxero et dirà perque Linux i no Mac... Jo en aquesta mena de coses prefereixo no entrar-hi. Primer perque sóc només usuari, i no hi entenc res d'informàtica, i segon perquè penso que és qüestió de gustos o necessitats que tu tens amb el teu ordinador. Evidentment en el cas d'usuaris de Windows, clarament és el el rentat de cervell que porten i la por a rebel·lar-se i sortir del món de les 4 parets en que estan inmersos. Parets amb "finestres", però parets en definitiva. Parets, carpetes, actualitzacions, windows update, reinicios automáticos, su office no es el original, cancel, allow...
Per ser que no volia entrar, estic fent un post pro-apple i en sóc conscient. L'opció Linux em sembla ben correcta, tot i que per mi, la simplicitat que em dóna Mac sumat al disseny fan que sigui molt millor, millor per mi, és clar.
No puc dir el mateix de Windows, opció que em sembla totalment absurda i inútil, al igual que no voler-ne sortir perque "és el que hi ha" o "és el que he utilitzat sempre" o, i aquesta frase em fa molta gràcia, " a mi ja em va bé" xD
Doneu a la gent de segles passats que el seu burro o cavall ja "els hi anava bé", un cotxe... Imagineu-vos el resultat, i traslladeu-lo al que no es vol moure de Windows.

Un cop més, i no serà per alternatives... FUCK WINDOWS!

Que vagin a pendre el pèl a sa puta mare... així de clar.


4 comentaris:

Sergio Rodríguez, "Serginho" ha dit...

Ufffffffffffffffff...

Buenas noches:

Usa un Mac o un Spectrum si quieres...

Pero ahórrate hablar de lavados de cerebro, etc. Tiene tela tu entrada.

Vete a una clase de alfabetización digital, esa donde los abueletes tratan de defenderse un poco en estas cosas de la informática y dales la charla pro-Apple.

Insisto: usa lo que quieras, pero entradas como esta no hacen mucho bien a la gente que usa Mac.

Saludos de uno que quería probar los Mac, los probó y no le aportan nada.

Anònim ha dit...

No suelo responder a los comentarios pero en este caso considero adecuado hacerlo...
Windows lo considero un lavado de cerebro porque es lo que mamamos desde pequeños, sin dar otra opción, lavado de cerebro hasta el punto que hay gente que piensa que no hay nada más allà de windows.
Los abueletes que tu dices pueden aprender informática desde zero perfectamente con Apple (incluso diria que mejor).
No se trata de hacer bien o mal a nadie, tansolo es lo que opino.

Gracias por tu comentario.

Sergio Rodríguez, "Serginho" ha dit...

A eso se le llama tener cuota de mercado (sin entrar en prácticas de monopolio, que también las hay)

¿Los que beben Coca-cola también tienen lavado el cerebro?

Mientras tanto, maqueros con muchísimo más rodaje que tu, que conocen los Mac cuando aún no se parecian tanto a los PC (procesador Intel, etc.) opinan que Mac cada vez hace las cosas peor.

http://www.daboblog.com/2007/11/05/mi-macbook-lleva-una-carcasa-cambiada-voy-camino-de-la-segunda-15-dias-despues/

Que te aproveche.

E insisto que no tengo nada contra los Mac, que a mi mismo me llamaban la atención (hasta que los use durante dos años). Pero es que te ha salido una entrada de los más talibán.

Un saludo

Ch0y4n0 ha dit...

Microsoft ha tenido muy buenas estrategias de mercado durante muchos años, manteniéndose líder indiscutible (sin una digna competencia) por crear un sistema operativo de usuario sin que haga falta que seas técnico para manejarlo más o menos bien.

Microsoft se hizo el indiscutible dueño del mercado a raíz de acuerdos y contratos con prácticamente casi todo el sector del hardware, el software y los periféricos.

Una de las cosas que falla de ser un "monopolio", como ya se sabe, es que el que llega "a la cima", se vuelve conservador, avaricioso y se olvida de algunos valores por los que luchaba antes de ser el "rey".

Y también se convierte en objetivo de múltiples "ataques" por parte de hackers que no están de acuerdo con su monopolio, sus licencias privativas y el manipulamiento.
Actualmente Apple está llegando a los ojos (y cada vez más a los bolsillos) de usuarios más "mediocres".

Es cierto que Apple antes seguía otra línea y ahora se está volviendo menos exclusivo, más orientado a cualquier tipo de usuario, ahora trata de ajustarse más a la forma de actuar de Microsoft y acercándose a la gente "no-geek" y llegará un momento en que se olvidará de muchos de los valores que hacían exclusiva a la marca Apple.