dijous, 29 d’octubre de 2009

Telefónica Cabrons

Sembla ser que la companyia Telefónica - Movistar el que saben fer millor és fotre els calers a la gent. No sona nou. Això tots ho sabem i tal... però trobo trist acceptar-ho. Ara bé, com es fa per no acceptar-ho? Cambiar de companyia? O ja directament emigrar del país?
Ja em va fotre el pèl en el seu dia Movistar i ara ha estat Telefònica.
Sense voler-me extendre massa diré que he donat recentment d'alta a una línia, o sigui que sóc un NOU client d'aquesta companyia. Com a nou client el tracte rebut ha estat el següent.Al contractar amb ells el servei em van parlar d'una sèrie de promocions i els preus dels que vaig ser informada, després no s'han vist reflexats a la factura. És a dir, en la meva primera factura com a clienta em cobren l'import de donar d'alta a la línia, del ADSL i em mòdem com si no existís promoció ni òsties.
Que es pensen que som idiotes?
Fins quan m'he de deixar pendre el pèl? Que si, que vale... que amb Movistar vaig fer una reclamació i em van tornar els calers. El mateix espero que passi amb Telefónica però... Tot i així, qui collons es pensen que són? Què collons es pensen que fan? A qui collons volen enganyar?
Els ha faltat temps per cobrar-se la factura, quan volen es mouen ràpid, però a saber quan cobraré jo el que m'han estafat. Mai a favor meu, sempre a favor seu. Em pregunto quanta gent no reclama fent que aquests desgraciats s'embutxaquin els calers per un "suposat" error.
Em fa fàstic que gent així s'estigui lucrant a costelles nostra, els clients, que estic convençuda que es pensen que som imbècils, i que ens veuen com uns simples monigots que han de passar per ous pel seu putu aro i que per omplir-se les putes butxaques, aquest aro cada cop és més estret.
I el que em sembla més penós de la història és que tots ho veiem NORMAL.
Puta vergonya de país, em fot vergonya pertànyer en aquesta puta farsa.

ACTUALITZACIÓ 06 Novembre 2009

Avui rebo una carta on Telefónica em dóna la raó i em diuen que em faran un abonament. Però no us ho perdeu, em retornen una quantitat que no és correspon! És a dir, encara m'ha de tornar més del doble! No estem parlant de grans quantitats, però si les suficients com per fotre, i molt.
He trucat, diuen que he d'obrir una altra reclamació però que ara no puc, que m'esperi fins desembre. Que clar, que ara s'acaba de tancar una reclamació i no es pot fer d'inmediat una reclamació d'un reclamació.
No sé si m'explico...
Té TELA. Cabrons... Tan costa que em tornin el que és meu i em deixin de pendre el pèl?
Incompetents.

4 comentaris:

UnDomain ha dit...

En los casos de altas lo que hay que hacer es estar pendiente de la factura. En cuanto llega, mirar si esta bien, y si hay algun error llamar al banco y decir que hechen p'atras la factura, entonces llamar a telefonica y decirles que la envien rectificada.
Asi te ahorras el tener que pagar de mas y que luego te lo tengan que devover... y los que se tienen que mover son ellos ^_^

Pues nada... si la cosa no se arregla, solo queda abrir una reclamacion con la OCU.

Suerte!

Marta ha dit...

En el mismo momento que recibí la factura hice la reclamación. Lo que me ha indignado y me ha impulsado a escribir esto es que 6 días después, ya se la han cobrado... He pagado, no se han movido, no me ha dado tiempo!

UnDomain ha dit...

Y no estas a tiempo de que el bacno rechace la factura?
No se cuantos dias son, pero me parece recordar que con 15.

Marta ha dit...

Me dijeron en el 1004 que si no pagaba lo más probable era que me cortaran la línea...