dimarts, 17 de febrer del 2009

To blog or not to blog

Ostres tu, ara veig que algú ha votat en l'enquesta "Què fas aquí?" la opció "No ho sé, no trobo res interessant" i no és que m'ofengui o em preocupi en excés, però m'ha donat per fer un post. I és que realment el concepte d'interessant és molt relatiu, coi. El que està clar és que si, potser podría haver un contingut més interessant, o més no sé.. trascendental, o important, d'opinió o polèmic, però què collons... no em dóna la gana. Per això ens fem els blocs, per penjar el que ens surti dels... de la ment, i qui ho vulgui llegir, doncs endavant. Tenir un bloc inmers en l'anonimat no està malament del tot, fas desfàs i prou. A vegades m'agradaria tenir comentaris i veure que aquí dins hi ha una mica de vida, però en el fons crec que me'l faig per mi, perque a mi em fa gràcia i prou. Les visites molen, no ens enganyem, però... realment són necesaries? Què cambiaria? Això no és un diari ni una tele que han d'estar pendents dels seus lectors / espectadors per sobreviure, això tiraria igualment endavant i de la mateixa manera, ho llegeixi algú o no. Potser és per això que han crescut els blocs com a bolets a internet, o no... En el fons no sé que busco amb aquest bloc, visites...? seguidors? Home si, però i si no què? Sinó tot seguiria igual, igual que està ara. De fet, segueix igual.

Savage Chikens http://www.savagechickens.com/

1 comentari:

ign74 ha dit...

holaps.. home.. està clar que un blog personal.. doncs és el que és i no pot aspirar a tenir les visites que pugui tenir un blog dedicat a un tema i amb un nínxol de públic determinat.. tot i així està clar que t'agradaria quan escrius que la gent respongués o comentés.. si no es converteix en un monòleg que acaba cansant.. em fa molta ràbia quan algú em diu.. ah si.. jo llegeixo el teu blog!.. i mai ha comentat res.. :( no dic que es comentin totes les entrades.. pero de tant en tant dir.. eii.. que som aquí.. fa que t'animis més a escriure.. nusé... no és que ho trobi 'obligatori'.. però és un detall no? l'altre problema és que la majoria de gent no té ni pajolera idea del que es un blog i per a què serveix.. el llegeigen a l'antiga.. sense pensar que darrere hi ha una persona.. i que hi pots interactuar.. i que aquesta és la gràcia.. i si no la veuen és per això.. perquè es pensen que és el rollo de sempre. i ja callo!!!.. oks upss..