dimarts, 23 de desembre del 2008

El retorn de Prodigy - Invaders must die

Mai he estat especialment seguidora dels Prodigy, exceptuant quan van treure el Fat of the land. Van ser els meus inicis en el món de l'electrònica, on crec que jo i molts d'altres vam quedar impactats per aquell cd amb el cranc a la portada. Però a part del Smach my bitch up i algunes altres, mai han tingut més trascendència per mi. Potser està malament que ho digui jo, fidel seguidora de Marilyn Manson i altres grups de metal xungu, però per mi Prodigy sempre han tingut aquella agressivitat que no m'acaba de convéncer i que ha fet que grups com Daft Punk o The Chemical Brothers siguin per mi els pilars de l'electrònica, no pas ells.
De totes maneres Prodigy han tornat, i no cal ser un gran entès en la matèria per veure que "Invaders must die" no és pas la cançó contundent i agressiva que dels Prodigy esperàvem. Potser per això m'agrada.
El tiu sembrant formigues prodigianes i el ritmillo trobo que tenen el seu rollo :)
A veure que us sembla!




2 comentaris:

Ïa ha dit...

Bona, no diria la millor del seu repertori, però té ritme i em fa moure el cap i la cama, així que...està bé, jejeje.
Potser li falta una mica més de contundència a la que ens tenen acostumats. I sense dubte el Cd del cranck és el millor fins ara.

Ch0y4n0 ha dit...

"No good", "Out of space", "Warriors dance", les meves preferides :D