dimarts, 16 de setembre del 2008

Top ten de... CD's sencers

Escoltant el CD dels Placebo "Meds" me'n he adonat que segueix sent per mi igual de bo que el primer dia que el vaig escoltar, fará ja dos anys si no m'equivoco que va sortir. I he pensat, ah pos coi.. Top ten d'aquells CD's que molen en pack, al complert, i que solen ser els que acompanyen a les teves orelles escoltant-los temps i temps, una vegada darrera l'altra, simplement perque són bons.

Bé doncs, seguint el mateix criteri que l'altre topten, és a dir cap, i amb la regla de no repetir grups bla bla bla...

1. Marilyn Manson - Antichrist Superstar
Vaaaaaale vaaaaale, què passa? Tard o d'hora sempre m'acaba sortint el ramalassu Manson, no hi puc fer res. El meu gran ídol! ; ) jeje
2. Placebo - Meds
3. Bad Religion - Recipe for Hate
Aquet és un d'uns quants en aquesta llista de quan me'ls comprava originals! Els vai veure fa temps a Razzmatazz, ja de jaios, va molar. Sempre seran ells.
4. Radiohead - OK computer
La meva adolescència tortuosa i fosca no hagués estat el mateix sense ell.
5. Smashing Pumpkins - Ava Adore
M'encanta, i mira que tenen CD's però aquet... aquet...
6. The Cure - Faith
Ja sabeu perquè, no cal dir més. El concert... de les millors experiències mai viscudes.
7. Klaxons - Myths of the near future
Per mi els Klaxons són dels millors grups que han aparegut en escena últimament. Diferents a la resta, del tot genials.
8. Depeche Mode - Songs of faith and devotion
Poso aquet com podria posar qualsevol altre seu, definiria l'efecte Depeche Mode com aquell que fa que cadascun dels seus CD's els pugui associar a un moment diferent de la meva vida, ni millor ni pitjor, èpoques. Sempre han estat amb mi casi.
9. Daft Punk - Homework
Els meus incis a l'electrònica, gràcies Daft punk! jaja
10. Em deixo a algú... no! me'n deixo a molts! i ara em sap greu per tots aquells que no he posat a la llista. També sento haver posat als Cure tan avall...

Apa doncs!