dilluns, 15 de setembre del 2008

Caca de peluche!


D'acord, sé que vaig dir que un blog no serveix per una puta merda (mai tan ben dit...) i sé que vaaaale... potser exploto en excés el http://www.nopuedocreer.com/quelohayaninventado més que el propi youtube i tal... Però, i sense voler justificar-me (o si), els que em conegueu una mica profundament sabreu la meva dèria per temes escatològics varios i tot el que siguin gasos orgànics procedents del interior del cos humà, o sigui, és a dir que, per tant... quan he vist aquesta caca de peluche... NO M'HE POGUT RESISTIR! El desig de compartir-la era més fort que qualsevol principi que pugui tenir al meu cap a l'hora de d'abstenir-me de publicar un post per poc currat o absurd.
Amics i amigues, espero que us hagi agradat. Jo l'he trobat senzillament encantadora.