diumenge, 23 de març del 2008

La sàdica i química mort del osito

Video trobat pels racons del blog del meu germanet (http://www.ign74.com/) on podem veure el nefast efecte del clorat de potassi sobre un pobre osito de goma. Si pugeu el volum al màxim, podeu quedar esgarrifats del crits agònics que fa el pobre animal al veure's descomposat viu.

M'estic tirant pedres a la pròpia teulada, perquè aquesta mena d'experiments caseros de química lo únic que provoquen és que la gent pregunti al pobre químic de turnu: "I això... per què passa? I tu pensar: ''I a mi que collons m'expliques!"

I jo el que em pregunto ja no és perquè el clorat té aquest efecte brutal sobre el pobre amic ós. Ni tan sols de què collons deu estar fet el seu pobret i indefens cos de goma per reaccionar amb tal violència. La gran pregunta és: Quina mort és pitjor? Aquesta? O la que li provoquen cruels dents humanes al triturar-lo sense cap mena de compassió? Això en el millor dels casos, perquè en el pitjor, l'osset és engollit, mastegat només a mitges, i acaba morint per efecte dels sucs gàstrics... Terrible.

Sincerament, jo en una altra vida NO vull ser osito de goma.