divendres, 23 d’octubre del 2015

https://open.spotify.com/track/612VcBshQcy4mpB2utGc3H

Ahir va morir una persona important per mi. Algú que coneixía molta gent... I que jo vaig tenir la sort de conèixer.
Molts riures i pixades fora de test. Rient moltes vegades de la mateixa mort... De tot una mica.
Una persona que tenia coses dolentes, però que sóc incapaç de recordar ara. Una persona a qui estimava. Que al principi tenia por, després respecte, després apreci... I que al final vaig estimar.
Li vull donar les gràcies pels bons moments, fins i tot pels dolents. M'agradaria dir-li que mai l'oblidaré, perquè no li vaig dir. És lo únic perquè per sort, sí va saber que l'estimava.
També gràcies per confiar en mi, per ajudar-me i per tenir-me present sempre.
Fins a sempre, senyor Campamà! I gràcies per ser el jefe més peculiar que mai tindré.