dimarts, 23 de juliol del 2013

The putus cracks Rapture

Hello? Are you there? is anybody in? the ceremony is about to begin... (això és dels Doors)
Bah... Bueno, si hi sou, gràcies.
Després de tan temps em decideixo a escriure el dia que decideixo desenganxar-me (tan com pugui) de tot el que sigui Twitter, lamarequevaparirwitter, Facebook, Friendface, Instagram, Instapollaambvinagre, bla bla...
I reee... Em trobo amb ganes d'expressar-me i penso.. Coi, si tinc un blog!
Whatever.. nice intro, wtf...

Estic escoltant l'útlim de The Rapture. Com a bona blogger que sóc (juas) passo enllaç al spoti...

The Rapture – 2000hz

M'ha deixat amb la boca i les orelles obertes de pam a pam perque no s'assembla a res que The Rapture hagués fet abans. Però mola mil. I això és el que m'ha deixat en ànode (anonadada vamos...)
I és que, que un grup pugui canviar de registre tan alegremente i deixar-te pasmat vol dir una cosa molt important i no és altra que PUTUS CRACKS.

Però bueno, com que això és un blog i no un tweet us desenvoluparé la idea, que sé que ho esteu desitjant, a no sé que ja dormiu, o a no sé que l'estigueu escoltant... desfasant yourself al menjador dándolo todo.

Recordo els mítics (míiiiitcs xD me parto), els pseudo mítics MGMT que crec que s'hauríen de cambiar el nom per MNDM (menuda mierda) que van voler fer algo així com un super canvi de la muerte super alternative i guai per no encasillar-se i no ser un grup de hitazos. Tot per què? per acabar en el puto olvido perquè, i em reitero, menuda mierda mg's! ara no recordo el nom de semenjante merda, espereu que googlejo... Ah si! tenia el graciós nom de Congratulations! mucho no nos congratulamos perque allò era inaudible...

Doncs oh senyors que The Rapture, vés a saber per quina conjunció d'astres indies xunga va i fan el mateix. I va i ... siiii! Congratulations The Rapture!

A lo que anava abans de despotrimgmtejar...
Cracks. Vol dir per una banda que en saben de mùsica i un bon rato. Vol dir que no només saben cantar cançonetes com How deep is your love i coses del pal, i vol dir que ja els hi agradaria a molts que es dediquen plenament a aquest tipus d'electrònica que han fet The Rapture per "experimentar" fer-la ells i així de bé.

Em deixen de pedra. M'encanta. Ultra fan.
Tandebò els grups sabéssin més com evolucionar sense estancar-se amb una sola cosa. Perquè molts sempre fan el mateix i està molt bé, però quan volen cambiar la caguen de ple. The Rapture sense necessitat, a mi personalment no em cansaven gens, va i ho fan, i ho fan de puta mare.

Electrónica matxacona però no trallera, ballable a ratos i a ratos per quedar-se a la parra tot pensant lo bonic que és el món.
Molt útil per tenir-lo de fons o de no fons.
Highly recommended.

Ok, deu minuts per escriure això. Not bad eh...
No oblideu comentar i jajajajaaj... era broma... Ja sé que (no) sou aquí, i no m'extranya!
Però escolta, aquí yo me lo guiso yo me lo como. I no està pas mal.

So say we all!