divendres, 7 de gener del 2011

What the fuck is going on? Yacom sucks - Part 2

I la història amb les companyies de telèfon no acaba on va acabar el meu post anterior.
Esperant per la portabilitat a Timofónica, la meva wifi, que vès a saber on havia anat, va tornar. Pam! No tinc explicació pel fenòmen, igual va anar a veure món i quan se'n va cansar va decidir que era amb mi, que sóc qui la pago, amb qui havia d'estar. O igual és que Yacom són tant sumament inútils i incompetents que el que tenia era la xorrada més gran de la història de les wifi's que fugen i simplement no calia fotre tanta perafernàlia per solucionar-ho.
Superant encara el cabreig inicial, ahir en vaig pillar un altre que encara em dura i que em durarà fins que soni el timbre i em donin el maleït nou router.
Em truquen del 1004 per informar-me que la portabilitat serà efectiva el dia 7 de Gener, avui. Però ahir se'm presenta aquí un hoygan de timofónica amb un aparatet dient que ve a instal·lar-me la línia. Bé. Bueno. Vale. De acuerdo.
Li pregunto si afectará al meu internet. Em diu hoyganísiticament que no i quan el paio acaba, em diu que se'n va i que fins que no tingui el router no només no tinc internet, sinó que tampoc tinc línia de telèfon.
WTF putu paio???? Entonces a que coño has venido? A dejarme con el puto culo a l'aire?
Pues si. I aquí estic. Contectada pel tethering del iphone (oh gràcies, iphone) esperant a que el putu router aparegui per la porta, com va aparèixer en el seu dia la meva missing wifi.
Quin coi de servei és aquest? Un servei en el que es presenten a casa teva un dia abans del que havies acordat per tallar-te la línia? A més, el putu dia de reis, que és FESTAAA?
Amb un parell d'ous, clar que si. Trucaré al 1004 en breu. Estic a l'espera... a l'espera de la bona voluntat del missatger.

Realment, tot plegat, deixa molt que desitjar.

.: ACTUALITZACIÓ 7/1/2011 11:46h :.

Segons el 1004 no saben que va fer el tècnic ahir a casa meva. La qüestió és que la va liar i m'envien un altre paio. En 48 horas... 48 horas? Que fort.
To be continued...