divendres, 19 de novembre del 2010

Klaxons -Twin Flames



Here we go again! Aquí estic gràcies a un bon motiu! Raro... però si!
Avui ha sortit el nou video dels Klaxons, ni més ni menys que Twin Flames :)_ que segons la meva humil opinió, és la millor de tot el fantàstic i perfecte Surfing the void.
Sense cap mena de dubte puc dir que els Klaxons són dels meus grups preferits preferidíssims. No m'equivoco de gaire si dic que he vist i he escoltat Golden Skans per lo menos... 1000 vegades? Nah... més! Segur! La millor cançó del món!
Doncs bueno, sense voler omplir el post d'adjectius com fantàstic, perfecte, brutal i bla bla bla que sempre dic (sempre faig servir els mateixos) intentaré anar al gra... tot i que si voleu que us digui la veritat... no sé com explicar el que vull explicar.
He vist el video gràcies al seu Facebook i... quan l'he anat a veure a youtube fent click ja no hi era... curiositat picada i a buscar-lo a un altre lloc. El veig, el penjo al meu (fantàstic) Facebook (juas) i hores després ja no hi tornava a ser :S
Afanyeu-vos a veure el que tinc embdejat més avall o.... igual ja no hi sou a temps.
I és que resuuuuulta... que el video té alt contingut sexual. Si si, però amb un encant especial, copyright total dels Klaxons i del autor del video, que jo no el coneixia però es diu Saam Farahmad i, a part que deu ser un pirat de la òstia (digo yo eh!), ha fet videos pels New Young Pony Club, els The XX i gent així.
Doncs bueno, això que dic del ENCANT ESPECIAL, veureu que és un opinió molt personal. La gent del País titulen el seu article "Twin flames de Klaxons o LA GRIMA HECHA VIDEO" xDD juas, boníssim. I és que si que pot arribar a ser un xic repugnant segons quines imatges... i la veritat, per molt que em sembla patètic i absurd treure'l de youtube, arribo a trobar sentit a que ho facin.
Jutjeu vosaltres mateixos. A mi, per la gran devoció i amor profund que sento pels Klaxons, m'ha encantat.
Ah i bueno, us deixo una PARENTAL ADVISORY: EXPLICIT CONTENT per si de cas... Ments extremadament sensibles amb tendència a escandalitzar-vos, no us l'aconsello.

Ehem... No m'ha donat temps! Es considera actualització del post si l'he actualitzat abans de penjar-lo?
Coi, que vaig per publicar i resulta que el video ja no es veia xDDD Tan escandalós és? No veig que n'hi hagi per tant joder! Quants problemes!

Per veure'l feu click AQUÍ i enllaçareu a la web del País on si el poden tenir penjat i ningú els hi pren.

Hope you like it! :)