dissabte, 23 de maig del 2009

Postejant desde la biblioteca de la UdG



Ben curiós això d'escriure un post desde un lloc diferent a casa... Però aquí estic, a la biblioteca del campus de Montilivi, de la Universitat de Girona.

Cap al 1997 jo corria per aquí fent biologia. I no vegis com ha cambiat la cosa! La facultat de ciències on estudiava, evidentment existia, pero només la meitat del edifici, per la part de darrera, ja ha crescut. La zona amb gespa verda i fantàstica era tota de sorra. Les lletres de "Facultat de ciències" eren inexistents i on ara hi ha el bar, abans era una aula més on fer classe.

Tirant una mica més amunt, teníem l'edifici d'empresarials. No m'hi he acostat, vull pensar que està igual, encara que ho dubto. Ara, entre una facultat i l'altra ha crescut una de nova, la facultat de dret, que no hi era, tot i que vaig ser testimoni del començament de les obres.

Davant de ciències, un edifici inmens, segons sembla hi han aules, i un hivernacle amb plantes! Abans... terra d'asfalt que servia de parquing.

La biblioteca, on sóc ara, fa deu anys busca-la! El que ens feia de biblioteca eren uns barracons compartits amb la facultat politècnica d'allò més cutres. Allà vaig obrir el meu primer e-mail!

Hi havia un bar, també modo barracó, que em sembla que encara hi és, però que ojo que li han fet una terrasseta! És curiós que on ara s'alça la flamant biblioteca, ben bé al mig, hi ha un pont de fusta. El pont ha quedat totalment envoltat de parets de formigó que ara formen l'edifici. Fa cosa de deu anys, el pont estava sol.

Queden arbres, menys que abans. Ells segur que si poguéssin parlar se'n recordaríen tot el que estic dient ara, de quan això era el que ja no és.

Per mi ha perdut encant, perque m'agradaria que tot fós igual que quan ho vaig deixar. Malgrat tot m'agrada venir de visita de tan en tan, i que aquest lloc em recordi que el temps no passa perque si.

2 comentaris:

JORDI ha dit...

Ei niña, que moltes gràcies per posar una foto de la nostra estimada Udg .... quins temps aquells, semblàvem totalment lelos TU i JO voltant per les aules informàtiques !!

I la Peracaula amb el micròfon quan ensenyava Química, quines històries més wapes.

Pos res, bon weekend Marteta !!

Ch0y4n0 ha dit...

Mi novia estudia biología allí actualmente O.o