dissabte, 28 de març del 2009

Wacom experience


Bé, avui he comprat i estrenat una fantàstica Wacom Bamboo One i la veritat és que l'experiència ha sigut entre gratificant i frustrant. El cas és que NO és tan fàcil com em pensava. El fet de estar acostumada a fer servir el ratolí amb la mà dreta, i tenir la Wacom a l'esquerra per dibuixar, crec que em genera un conflicte intern al cervell per temes de lateralitat. A part d'això, crec que hauré de mirar molts tutorials abans de començar a trobar el sentit a la seva existència.
De totes maneres aquí us deixo la meva primera creació. Podríem dir que és una mena d'experiment en el qual es genera una silueta de cementiri a partir d'una paraula, es veu quina és? Tinc pensades més paraules per fer més siluetes. He probat també dibuixar verdures, tipus poma, pebrot, pastanaga i cirera. No ha estat del tot malament, seguirem probant amb altres.


1 comentari:

Ïa ha dit...

Bo bo bo! m'agrada la silueta del teu nom en forma de cementiri :)
Apren i practica que ja veuràs que en no res tindràs la Wacom per la mà!
Vés ensenyant el que dibuixes, ok? que molen molt.

Pit i amunt guapeta!