dimecres, 25 de febrer del 2009

Summercase's dead


Vaya tela, que el Summercase se'ns more! No hi haurà edició aquest 2009! http://www.muzikalia.com/noticias_leer.php/10168/finalmente-no-habra-summercase-2009
Crisis crisis... la crisis arriba al món del oci i la diversió tu... Si que està esquitxant lluny la puta crisi!
Però... ara que no ens sent ningú, he de reconéixer que al llegir la notícia no he pogut evitar una espècie d'alleujament raro al saber que no m'he de preocupar aquest any d'anar-hi... Al saber que quan arribin les fatídiques dates de Juliol i comenci a recordar aquell fantàstic Summercase del 2007 (amb Chemical Brothers, Delorean, Bloc Party, Kaiser Chiefs, i el maravellós concert de la PJ Harvey) no hauré de menjar-me la bola com em va passar al 2008, any en el que NO vaig poder-hi anar!!
El meu entorn proper moltes vegades no acompanya en qüestió de gustos musicals, i sense saber trobar massa una explicació lógica i raonable a aquest fet (que de ben segur la té), quan és moment de trobar el quorum necessari per anar a aquesta mena d'aconteixements la resposta per part del meu entron és nul·la! I en fi, això crea frustracions internes, mala llet i sensació de no estar aprofitant la vida que són 4 dies i bla bla bla...
O sigui que res, em sap molt de greu la mort del Summercase, espero que al 2010 se li concedeixi la ressurrecció. Però com que no hi ha mal que por bien no venga, jo m'alegro de tenir una preocupació menys al Juliol per anar-hi.
That's all folk's!