dimarts, 9 de setembre del 2008

Top ten de cançons del rollet indie-pop-electro que mola

Ja feia temps que em voltava pel cap la idea d'omplir el blog amb "Tops tens"... No sé, en tinc varios de pensats i taaal i bueno, ja sabeu que podeu opinar i participar i... beeeerg, puag! Estaria bé algun que altre comentari això si! Bé, que aquí us endinyo el primer de tot una saga de Topstens que tinc en ment i, com que segueixen el meu criteri , doncs probablement no tindran cap mena de sentit ; P
(Al començar a escriure això ja he patit cert dubte existencial sobre com titular aquet post, ja veieu que no he pogut resumir el títol)
Comencem amb les cançonetes ya perque desde que algú em va dir que era sosa publicant coses al blog, trobo que ja m'estic passant amb tanta simpatia.
Ehem, seguint la regla autoimposada de no repetir grups...
Here we go
1. Klaxons - Golden Skans
http://www.goear.com/listen.php?v=243f68f
2. The Cinematics - Race to the City
(Dicen que todo esta bien dicen que siempre puede ser peor...)
4. We are Scientists - The Great Escape
5. The Bravery - Honest mistake
6. Editors - Munich
http://www.goear.com/listen.php?v=478237a
10. Kaiser Chiefs - Heat dies down
Uaaaa quina currada, i total per què???? Poca fenya suposo... He dit que era l'inici d'una saga? No sé pas...
Almenys digneu-vos a escoltar-ne alguna home... Penseu que segurament m'he estat més rato jo fent aquet post que els CSS per escriure Alala! Juas!

2 comentaris:

Marilyn Malson ha dit...

Els fanàtics fans a nivell mundial d'aquest bloc volem: un top ten amb cançons que "corren".

Marilyn Malson ha dit...

*blog

Ups!