dilluns, 29 de setembre del 2008

The Offspring - all I want

Una de les meves cançons preferides. M'ha costat de penjar perque a youtube als videos d'aquesta cançó en molts posa algo així com: "Embedding disabled by request" No sé què guanyen fent això... Trobo que enllaçar un video a una altra pàgina no és res dolent, al contrari, no? Obre portes al video penso jo...
En fi, a lo que anava, de les meves cançons preferides pel gran subidón que t'agafa quan l'escoltes. El video és dels temps en que feien Sputnik pel 33, sempre era una alegria sentir que el videoclip que anaves a veure començava amb el Ya ya ya ya ya.. Se't dibuixava un somriure al rostre i pensaves Siiiii els Offspring! Aix, quins temps aquells... Ja feia temps que em rondava pel cap penjar-lo, em resistia, però al final.. aquí us el planto. A qui no li agradaria ser una estrella del punk i fotre aquets salts per dalt d'un escenari mentres el públic s'està fotent de codassus? A mi personalment m'encantaria ser un d'ells per un dia, i sentir el subidón desde un escenari, però només un dia que a mi ja m'agrada ser normal, pobre i sense fama. Sabíeu que el cantant és químic? Juas! Els camins on et pot arribar a portar la carrera de química són ben sorprenents...
Enjoy!!


Cause I'm sick of not living to stay alive

Leave me alone, I'm not asking a lot

I don't wanna be controlled

That's all I want